Sunday, May 22, 2011

anugerah guru paling popular skpm....:)

hai...assalamualaikum..hihihi...hari ni kbetulan ade masa terluang so,aku nk la menyonteng2 di blog aku ni...heheheh..bace elok2 ye tajuk entry..jgn silap baca anugerah bintang popular plak ye..hehehe

kisah arini ni sbnrnye blaku ari guru ari tu 16 mei..
my lovely mom ni kan kerja sbg seorg guru so, masa smbutan hari guru ari tu ade la mcm2 xtvt yg d anjurkan kat sekolah dia tu..antaranya anugerah guru paling popular yg d undi oleh murid2 d sekolah tu...n tnpa d sngka2 mak aku dapat anugerah tu..hahaha...macam klakar je..lgpon mak aku baru je bertukar ke skolah tu awal taun baru ni..dh dpt anugerah tu my mom pon tnye la beberapa ank2 murid yg dia ajar tu.."sape yg undi cg?"..mcm2 la jwpnnye n salah satunye nama ape bdk tu aku x ingt tp dia ckp " cg,saye undi cg..saye tgk elok2 nama cg takut silap tanda"..hihihi..trima kasih ye dik undi mak akak..hahaha..d sebabkan ade cg yg nm sm ngan mak aku...binti pon dekaT2..

ape2 pon tahniah ye mak..baru je masuk skolah tu dh dpt anugerah..:)

No comments: