Tuesday, April 26, 2011

DAH HABISS!!!

Assalamualaikum...
da lama btul x mnaip d blog aku ni...
bkn xde cerita yg nk d kongsi or xde luahan rasa hati..
cuma malas nk mnaip n sgt2 bz..hehehe

sebenarnya aku nk kongsi ari ni ttg aku yg DAH HABIS DIPLOMA...kuikuikui...alhmdulillah..aku da abis diploma..kejap je rs..upa2nya da 3 taun aku merantau d tempat org..mcm la jauh sgt blaja..hahaha..pdhl kat trgganu je kot..tp ok la kan..aku blaja kau UiTM Dungun..sejam lebih je dr umah ak kuala terengganu..so skrg ak just tunggu result je la..hopefully ak lulus sume paper sem ni...soklan exam sem ni mmg susah tahap gaban...hahaaha..tp aku da berusaha..now,tawakal je la..

sementara dpt result n tunggu pnggilan degree ni aku nk wat pe eyk???huhuhu..utk 2-3 ari ni aku jd suri rumah spenuh ms..ahahaha...bgun pg lps subuh nk kena siapkan breakfast utk family aku..sape famili aku????bkn suami ye..of cos la mak,ayah n adik aku...pas2 n kn siapkan adik pompuan aku yg umo 7 taun tu ke sekolah...then bila sume da g keje n ke skolh tinggal la ak bsndirian d rumah...adik aku yg laki tu x abis exam lg..dia skrg blaja kat poli pon kat dgun..hehee..so,bila da bsndirian ni, aku pon mulakanlah operasi...kemas rumah,menyapu, mop lantai,basuh baju,lipat baju n mcm2 lg la aku buat...pas2 da nk tghari msuk dapur..bkn mkn ye..tp masak..hehehe...pandai ke aku masak???xde la pndai sgt..tp boleh la mkn..n ade certain2 menu je yg ak bleh msk..nk kn blaja lg ni...hahaha...pas da msk tunggu mak n adik ak blik skolah mkn sesama..ayh ak ptg bru blik...hehehee

lps 2-3 ari ni ak nk wat ape plak???of cos la keje...xkan ak nk duk umah je kan...4 bln kot aku cuti sblm dpt pnggilan msuk degree....keje ape??keje ngan ayah aku kat kedai arwah tokki aku..HAJI EMBONG MUHAMMAD & ANAK SDN BHD...hehehe..kdai ni membekal peralatan tngkapan laut dalam n ala2 kdai hardware pon ade..hihihi...lgpon ak nk kn cr income ni ayh ak suh bli sndri lappy bru..coz lappy ak yg dia belikan 3 taun lalu rosak motherboardnye..skrg on9 kn share2 lappy ngan adik laki aku..nanti dia da blik kn share la...skrg dia xde bleh la ak wat mcm harta aku kejap..hahaha...

ok la...stkatni dulu...nanti aku ade ms n rajin ak taip2 lagi..salam...:)

No comments: