Thursday, April 28, 2011

MeMoRi 3 taun d UiTM






Assalamualaikum....
mnaip lg aku ari ni..hehehe..saje je mngisi masa lpg...mklum la org tgh cuti pnjang...
sbnrnye ari ni aku nk cite kisah ak spnjang 3 taun duk kat uitm...lama kan 3 taun???tp bila da abis ase mcm kejap je 3 taun blalu...hehehe...

bnyk sgt knangan aku spnjang 3 taun duk kat UiTM...aku dpt kenal rmai org..ms part 1 n part2 ak bnyk duk ngan my bestfren dr form1 kat skolah..Nurul Aini Aziz..aku saaayaannnggg mu enny,,,,hehehe

ak ingt lg ms tu part 3..aku duk sblik ngan B n Mira...tp ms tu blik aku ade pnumpang tetap bernama Tika..hehehe....mcm2 memori tercipta ms tu,,,antaranya ms minggu final exam...time tu ak n tika ABC so, B n Mira je solat..diorg 2 org kuat iman skit..lau kn ganggu time ngah solat pon diorg rilek je,,lau aku mmg da lm gelak..hahaha..tp nk d jdikan crita time tu,tika duk smbang ngan aku n terkeluar ayt klaka yg menyebabkan dak 2 org tu ketawa tgh solat..hahaha..pastu ak ingt lg..ms tu kta mkn maggi goreng sm2..buat 3 bngkus dlm satu tupperware mkn 4 org..mcm org x mkn sminggu gayenye,,,hhaha..pas2 tdo sm2 ngan Tika..muat kot tdo skali ngan dia..hahaha...n kjdian ngeri yg blaku xkn ku lupa...kejadian ape??hehehe..Tika mengi***u..huhuhu..tkejut kot ak..seram jugaklah..ak pndng B,B pndang aku..ms tu ktaorg tdo b3...

pastu ms part 4..aku da x sblik ngan Mira..dia duk dpn blik aku...ak still lg sblik ngan B...sorg lg rumate aku azie...time tu peat plop jd pnumng blik ktaorg..hehehe..Azie mlm2 jd klawor...org tdo dia bgun,,heheh..msuk minggu stdy week mcm2 rgam blake stdy,,,aku ingt ms tu duk wat air nescafe..aku ni time exam je cri nescafe coz xmo bg ngantuk..peat kta air B wat sdap...kembang idung B ni..hahahha..stay up smpai subuh...lau tgh2 stdy ak ngantuk, ak akn tdo jap then B kejut aku blik..thanks B sbb kejutkan aku...pas2 peat plak duk ktuk ak tdo..dia kta comel au tdo..mcm kura2..hahaha...aku pon x pnh tgk kura2 tdo mcm mn..hehehe..time exam bleh lg tgk cite..hehehe..ak pon ingt ms tu nk abis part 4 da..ak bslisih fhm ngan irah,fatin ghazali n sari...ak mtk maaf bnyk2..ak pon slh gak ms tu..ak ngan sari mmg gduh x pnh lama...jap je..pas2 baik blik..ak ngan sari mmg dh slalu gduh..tp pas2 baik blik...aku sayang mu sari...biarpon kta gduh ke..trase ati ke...kutuk mngutuk ke..pas2 msti kita baik balik kan..???hehehe...ngan fatin n iram naik part 5 baru baik blik...skali lg aku mtk maaf bnyk2..aku pon silap ms tu...

dh part 5..ak duk lg ngan B..Mira pon dpt duk smula ngan aku..lg sorg fatin hanafi...ms part 5 ni pnumpng tetap blik aaku nur najihah a.k.a jojo or jojie..hehehe...jojie plop suke bg aku gelaran nm semut...hehehe.. tiap kali sblum tdo,aku sokmo tnye mu nk dgr bedtime story x??hahaha..kta nyanyi sm2 la,,,mcm2 kta ni...pas2 aku ingt gop g Mesra Mall ngan my clasmate..Azri,Fizree,Juki,Safwan,Ika,Tika,Mira n Sari..ms tu kta g tgk wyng..b4 that kta karok...nyanyi x ingt dunia..bila ak ingt blik,ase malu pon ade,,hahaha..thanks guys for that moment..syg sgt kat korunk sume...pas2 ms final exam,bleh plop ak g mesra mall ngan B,Mira,Kak Nisya,Jojie,Zura,Fira n Shiela..kta g karok n tgk wyang...kuo lwt mlm plop tu.siap overnight kat myg sari lg..hahaha...tgh mlm order pizza la..mcm2 hal..pas2 g wedding B,,,naik bus rmai2..aku,jojie,zura,dilla,uu,azie,azra n c-lah..suke ngat naik bus ngat awok2 sume..hahaha..kecoh ats bus...

bila part 6 kita da x duk skali da...duk blik asing2 n blok jauh2..ak duk rdg 2 ngan mira tp ak duk wingB..mira duk kat ngan kak Nisya Wing A...tp still sm level..B duk level 0..sari rdg 3..tika n ika duk rdg 1..pon wing lain2..wlaupon da xduk skali aku ajin gop r trun lpak2 blik B..kak nisya pom ajin tdo blik aku...hehehe...

utk rumate2 aku ms part 6 ni,Trah,Pini n Mira DPA...thanks sgt2 sbb bg memori indah spnjang duk ngan korg sume..pling akak akn ingt kita msk ayam dlm microwave n kta mkn berempat...thnks ye adik2 akak...

B...aku akn sntiase rindu nk blebel ke mu...nk mrah ke mu...ak sokmo blebel bila bju x lipat..x kemas..hahaha...au rindu ngat nk marah mu B...skrg mu da jd isteri org..x leh dhlah ak nk blebel ke mu mcm dulu...sbb skrg mu da rajin skit..aku sayang mu B..

kejap je kan...da pon 3 taun..bnyk sgt rsnye knangan ngan korunk sume..aku nk mtk maaf lau ade silap n slah spnjang bkwn ngan korg..utk clasmate aku..sari,mira,tika,ika,juki,azri.capyx,fizree,safwan,pijat,tehah,fiffa,mira palapes,fatin ghazali,julie,irah,fatin athirah,fana,qilaah,ila n seha gud luck ye..jgn lupekan aku..hehehe..utk kwn2 clas B..geng 7th,kak as,shiela fira,nasz,mizi n sume la..slamat maju jaya..n kwn2 dr cos2 lain gud luck jgk ye..

thanks sgt2 sume sbb sudi jd kwn aku...aku mungkin bkn kwn yg baik utk korg tp percayalah yg stiap kngan antra kta semua insyALLAH akan sntiasa d ingatan...n aku SAYANG korg sume..(^_^)

No comments: